۱۳۹۷ آذر ۱۵, پنجشنبه

همیاری، کهکشان شعله ورعشق و نبرد

ازآن ماست پیروزی

همياري؛  كهكشان شعله ور عشق و نبرد

و قدر مقدر پيروزي در سرنگوني دشمن ضد بشري

م. آزاد

همياري؛  كهكشان شعله ور عشق و نبرد
همیاری با سیمای آزادی 
بيست و سومين گلريزان همياري، نمايي تمام قامت از عشق و شور ملتي برشوريده برستم استبداد ديني و براي سرنگوني اين حاكميت بود . حاكميتي كه ويژگي دشمني با آزادي؛ خصوصيت ضد بشربودن آن را تثبيت كرده است.
هر تماس و هركمك هموطنان در داخل و خارج كشور؛ پيش و بيش از آن كه يك حمايت مادي از رسانه ملي سيماي آزادي براي استمرار صدا و فرياد مردممان عليه ستم حاكم باشد؛ نماد رويش «اسطوره اشرف» در فدا و ايثار و ايستادگي دلاورانه در برابر حاكميت خونين ترين ستم در تاريخ ميهنمان درجاي جاي ميهن و در شرق و غرب عالم بود. به همين دليل هيچيك  از اين كمكها كه به راحتي تامين نشده بود؛ در خود حامل حماسه اي بود. حماسه اي در پذيرش آگانه و سرفرازانه رنج براي آزادي هرچقدر كه به درازا بكشد؛ و پرداخت بها با  فداي هرامكان متصور و فراتر از آن، خلق امكان  براي پرداخت و ساختن مسير براي عبور صبح رهايي. آنهم در اوجي بي همتا  و تابناك از  خروش و جوشش نيازمندي  پرداخت كننده كه بدون استثنا همه امكان كمك را افتخار و پرداخت به خودشان مي دانستند و هموطني از هلند گفت: شرکت در جشن گلریزان همیاری از زیباترین روزهای زندگیمان است كه اين رويكرد تنها و تنها حاصل مرز بندي عميق با دشمن خداو خلق و به همين دليل مصداق يجاهدون به اموالهم و انفسهم في سبيل الله است. 
از مادر فاطمه كه خانه اش را در نقاط مركزي شهر در تهران فروخته بود و با به جان خريدن رنج زندگي حاشيه نشيني؛ در حاشيه شهر خانه ارزانتري خريده بود تا بتواند با مابه التفاوت آن به ادامه كار رسانه ملي كمك كند تا پدر كارگري از استان البرزكه هزينه يكماه غذاي فرزندش را به اين كمك اختصاص داد، تا برادري كه از آذربايجان كمكش  را حكم غيرت و شرف ايراني براي رهايي ميهن  خواند؛ از كمك جمعي دو خانواده از مشهد و يك خانواده از تهران كه براي افزايش ميزان كمكشان به جستجوي يكديگر برآمده بودند، از جوان خبرنگار سيماي آزادي ازداخل كشور كه گفت بيكار است و نتوانسته بيش از مبلغي كه كمك كرد، كمك كند و تا اعلام ايجاد كانون شورشي ياسر حاجيان و اعلام كمك از طرف آن و تا كمكهاي كانونهاي شورشي ديگر و تا ديگركمكهاي شورانگيز همميهنانمان از شهرهاي مختلف داخل كشور و كمكهاي هموطنان خارج كشور.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر